Välkommen till min blogg!

Jag är glad att du läser. Min tanke är att här uppmärksamma och samla allt det fina runt omkring mej. Det blir en blandning av sådant som intresserar mej, som i första hand trädgården, naturen, hemmapyssel, färg och form, lite om djuren i mitt liv och i trädgården. Tankar om stort och smått och en hel del planer. En blandning av allt möjligt med andra ord. Komentera gärna!

måndag 20 juli 2015

Trädgården slutet av juni



Regn igen, så passar på att redigera foton och märker att jag är en del efter med att lägga ut dem här också. Nå bättre sent en aldrig. Inte kan jag ju låta bli att visa bilder från när det är som snyggast i trädgården.




Blev två Vallmon och fyra röda Pioner i år.












Kaprifolen vid dörren.




Svårt att tro att det här är under en tall och med bara en fem till tio centimeter jord.




 

                                                                                                                                                                     

En rosafärgad Akleja



Revsuga, fin krypande marktäckare med blåa blommor och lila skimmrande blad










Blå Akleja 




Azalea 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar